آلو منبع خوبی از چندین ویتامین است

آلو از نظر گیاه شناسی مربوط به هلو، شلیل، گیلاس و بادام است، آلو خشک خانگی میوه های هسته دار هستند که دارای یک گودال سخت در مرکز گوشت نرم و آبدار خود هستند.
با بیش از 200 گونه کشت شده، آلو خشک بدون هسته در طیف گسترده ای از اندازه ها، شکل ها و رنگ ها وجود دارد. به بیش از 4 پوند آلو تازه رسیده نیاز است تا یک پوند آلو خشک یا آلو خشک شود.
تنها شیرین‌ترین و سفت‌ترین آلو برای تولید آلو مناسب است، اکثر آلوها از گونه‌های اروپایی تهیه می‌شوند.
آلو تازه منبع خوبی از چندین ویتامین است طبق داده های وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک فنجان آلو ورقه شده به ترتیب 26 درصد، 13 درصد و 11 درصد از نیاز روزانه توصیه شده برای ویتامین های C، K و A را تامین می کند.
ویتامین C برای تشکیل، رشد، نگهداری و ترمیم تمام بافت های بدن از جمله پوست، رگ های خونی، استخوان ها و دندان ها ضروری است.
آلو حاوی مقادیر قابل توجهی تیامین و ریبوفلاوین و مقادیر کمی از چندین ماده مغذی دیگر از جمله کلسیم، آهن و پتاسیم است. اگرچه بیشتر ویتامین C موجود در آلو خشک زرد در طی فرآیند خشک کردن از بین می رود، آلو حاوی غلظت قابل توجهی بالاتر از سایر مواد مغذی موجود است.
در میوه تازه یک فنجان آلوی بدون هسته به ترتیب 129 درصد، 36 درصد، 27 درصد و 9 درصد از نیاز روزانه به ویتامین K، پتاسیم، ویتامین A و آهن را تامین می کند.
ویتامین K برای عملکرد چندین پروتئین درگیر در انعقاد خون حیاتی است و ویتامین A بینایی سالم را تقویت می کند. آلو همچنین منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و ویتامین های گروه B است.
آلو با داشتن 2.3 گرم فیبر در هر فنجان میوه برش‌شده، از نظر استانداردهای برچسب‌گذاری مواد غذایی سازمان غذا و داروی آمریکا به‌عنوان منبع خوبی از فیبر شناخته نمی‌شود.
با این حال، میوه خشک منبع عالی فیبر است و 12.4 گرم در هر فنجان آلو خشک بسته بندی بدون هسته را تامین می کند.
بیش از نیمی از این فیبر از نوع محلول است که به کلسترول و سایر اسیدهای چرب متصل می شود تا دفع آنها را از طریق مواد زائد افزایش دهد.
  • منابع:
    1. The Health Benefits of Prunes & Plums
  • تبلیغات: 
    1. درمان بیماری پوستی با مصرف کاکتوس!
    2. پروژه ساخت شهر در زیر اقیانوس!
    3. استفاده از دستگاه پزشکی برای احیای زمین!!
    4. آیا خوردن زرشک سبب سرطان می شود؟