آیا نخود سبز رنگی است؟

در اینجا سوالی است که نسبتاً اغلب از من پرسیده می شود: “آیا نخود سبز رنگی است؟”.

در این پست، من قصد دارم در مورد اینکه چرا نخود سیاه یا نخود باغی اغلب در رژیم پالئو گنجانده می شود، مشخصات تغذیه ای آنها، نحوه معرفی مجدد آنها پس از تنظیم مجدد پالئو و هرگونه هشداری که باید در مورد آنها بدانید صحبت کنم.

نخود سبز و همچنین بادام زمینی و ذرت یکی از غذاهایی هستند که بسیاری از مردم در واقع به درستی طبقه بندی نمی کنند.

بسیاری از مردم فکر می کنند نخود زرد لپه ای یک سبزی است و جای تعجب نیست. اول، چند نوع نخود وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

برخی از آنها در کنار سایر سبزیجات تازه در بخش تولید فروخته می شوند، در حالی که سبزیجات یخ زده با کلم بروکلی و هویج مخلوط می شوند.

دوم، آنها روشن، سبز و گیاهی هستند. آنها عملا یک سبزی هستند از نظر گیاه شناسی، این دانه یک میوه غلاف است.

در عمق وجود، نخود یک حبوبات است بنابراین، از نظر فنی “رنگ سرخپوشان” نیست، اما نخود درشت صادراتی بیش از آنچه به نظر می رسد وجود دارد.

اکثر خوانندگان من می‌دانند که من رویکردی انعطاف‌پذیر به پالئو دارم و این نیز در برنامه بازنشانی رایگان پالئو منعکس می‌شود، که بر اهمیت معرفی مجدد غذاها برای شناخت بهتر بدن خود تأکید می‌کند و در عین حال تنوع غذاهای سالمی را که می‌توانید گسترش می‌دهد.

نخود یک حبوبات است، اما کمی متفاوت است بیشتر اوقات، آنها به عنوان یک سبزی سبز بهاری زیبا در نظر گرفته می شوند یک سبزی کمی نشاسته ای، اما با این وجود یک سبزی.

بیایید نگاهی عمیق‌تر به تغذیه‌ای که در این کره‌های سبز کوچک و خوشمزه پنهان شده است بیندازیم  در اینجا چیزی است که تقریباً به ازای هر فنجان نخود درشت کرمانشاه تازه پخته شده، از مواد مغذی با غلظت بالا تا مواد مغذی با غلظت کمتر، دریافت خواهید کرد.

  • منابع:
    1. ?Can You Eat Green Peas On The Paleo Diet
  • تبلیغات: 
    1. ساخت کنسانتره میوه
    2. آیا می دانستید در چین با زنبور چای خود را شیرین می کنند؟
    3. قفسه هایی با برچسب برای خرده فروشی
    4. فلفل دلمه ای از خانواده سولاناسه است