استفاده از چرم گاوی تبریز موجب تنظیم انتشار هورمون ها در بدن می شود

چرم گاوی تبریز معمولاً از جعبه نرم است. با این حال، اگر چرم تاپ گرین یا فول گرین نباشد، چرم گاو را می توان از مواد ارزان قیمتی که برای از بین بردن لکه ها و عیوب سمباده شده اند، تهیه کرد. این بدان معنی است که آنها ممکن است کمی سفت تر از محصولات پوست گاو واقعی احساس کنند.

چرم گاوی تبریز اغلب به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود زیرا از مواد طبیعی حیوانی ساخته شده است که در غیر این صورت بلااستفاده می ماند.

با این حال، نحوه ایجاد چرم گاوی می تواند بر افراد و محیط زیست تأثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال، فرآیند دباغی مورد استفاده برای ایجاد چرم می تواند مواد شیمیایی مضر را در هوا و آب آزاد کند.

چرم

به طور کلی، دشوار است که بگوییم چرم گاو یک محصول سازگار با محیط زیست است یا خیر. بستگی به این دارد که چگونه ساخته شده است و چه نوع تأثیر زیست محیطی دارد.

برخی افراد ممکن است استدلال کنند که اثرات زیست محیطی دباغی ارزش مزایای استفاده از چرم گاو را دارد. برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند از نوع دیگری از چرم واقعی استفاده کنند که تاثیر چندانی ندارد.

چرم گاو اغلب در محصولات باکیفیت مانند کفش، کیف دستی، کیف پول و کمربند استفاده می شود زیرا قوی و بادوام است. نسبت به سایر انواع چرم می تواند ساییدگی و پارگی بیشتری را تحمل کند و برای محصولاتی که نیاز به دوام طولانی دارند، انتخاب خوبی است.

قالیچه های چرم گاوی اغلب از چرم گاو ساخته می شوند. نسبت به سایر انواع چرم می تواند ساییدگی و پارگی بیشتری را تحمل کند و برای محصولاتی که نیاز به دوام طولانی دارند، انتخاب خوبی است.

چگونه از چرم گاو مراقبت کنیم؟ مراقبت از چرم گاو آسان است. می توانید آن را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید و از خیس شدن آن جلوگیری کنید. اگر خیس شد، با یک پارچه تمیز و جاذب پاک کنید و بگذارید هوا خشک شود.