اضافه کردن انجیر خشک سفید در خاک بنجامین ها موجب رویش گلی عجیب می شود

انجیر خشک سفید درخت فیکوس است که از خانواده توت (Moraceae) است. آنها طعم منحصر به فرد، شیرین، بافت نرم و جویدنی دارند و با دانه های خوراکی کمی ترد پر شده اند. انجیر تازه حساس و فاسد شدنی است، بنابراین اغلب برای حفظ آن خشک می شود. این میوه خشک شیرین و مغذی تولید می کند که می توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید.

انواع مختلفی از انجیر خشک سفید وجود دارد که همگی از نظر رنگ و بافت متفاوت هستند. ویژگی منحصر به فرد آنها یک دهانه جوانه مانند به نام استیول در بالای آن است که به رشد میوه کمک می کند. شیرینی طبیعی آنها به این معنی است که قبل از دوران شکرهای تصفیه شده، اغلب به عنوان شیرین کننده استفاده می شد.

طیف کاملی از راهنماهای فواید سلامتی ما را کشف کنید و برخی از دستور العمل های انجیر خشک سفید مورد علاقه ما را، از پیتزا چاودار با انجیر، رازیانه، گورگونزولا و فندق گرفته تا پودینگ اسفنجی انجیر را بررسی کنید.

انجیر

یک وعده 30 گرمی انجیر خشک سفید:

68 کیلو کالری / 290 کیلوژول
1.1 گرم پروتئین
0.5 گرم چربی
15.9 گرم کربوهیدرات
3 گرم فیبر
291 میلی گرم پتاسیم
75 میلی گرم کلسیم
24 میلی گرم منیزیم
1.26 میلی گرم آهن
یک وعده 80 گرمی انجیر تازه:

34 کیلو کالری / 148 کیلوژول
1.0 گرم پروتئین
0.2 گرم چربی
7.6 گرم کربوهیدرات
1.6 گرم فیبر
160 میلی گرم پتاسیم
12 میلی گرم منیزیم
30 میلی گرم کلسیم
120 میکروگرم کاروتن
یک وعده 80 گرمی انجیر خشک سفید تازه به عنوان یکی از پنج وعده غذایی شما در روز محسوب می شود که تقریباً دو میوه با اندازه متوسط است.

فقط 30 گرم از میوه خشک به عنوان یکی از پنج میوه در روز شما محسوب می شود زیرا این مقدار معادل 80 گرم میوه تازه است. اینفوگرافیک قابل چاپ ما را بررسی کنید تا دریابید که چه چیز دیگری در 5 روز شما اهمیت دارد.