با ساعت baby-g فیک می توانید در هر لحظه گوشی موبایل خود را شارژ کنید

برخی ممکن است استدلال کنند که ساعت baby-g فیک به تدریج در حال منسوخ شدن هستند. تا آن زمان، ساعتی که روی دستبند بسته می شد، کاملاً مد زنانه محسوب می شد.

در ابتدا توسط عموم به عنوان یک روند احمقانه مورد تمسخر قرار گرفت ساعت های مچی خیلی زود به یک هنجار تبدیل شدند زیرا کاربردی بودن آنها باعث منسوخ شدن ساعت های جیبی شد.

چرا یک مرد مدرن باید ساعت baby-g فیک بپوشد در حالی که می تواند به راحتی با تلفن خود برای بررسی سریع زمان مشورت کند

تلفن ها شما را وقت شناس نگه نمی دارند. ساعت ها انجام می دهند. من به ساعت نیازی ندارم زیرا تلفن دارم، پاسخ رایج نسلی است که اکنون اثرات سوء استفاده مداوم از تلفن همراه را زیر سوال می برند. ماهیگیری برای تلفن همراه در مواقع عادی فقط برای بررسی زمان ناامید کننده به نظر می رسد.

ساعت

یک نگاه سریع به سمت مچ دست روشی بسیار کلاسیک برای نگه داشتن به موقع در طول یک قرار یا جلسه است. ناگفته نماند که اگر در حین مکالمه تلفن خود را بیرون بیاورید، برای همراهانتان چقدر بی ادبانه به نظر می رسد.

در موارد دیگری که توصیه می‌شود تلفن را مخفی نگه دارید مانند ساحل، مراسم تشییع جنازه، عروسی، ساعت یک راه بسیار ظریف‌تر و راحت‌تر برای بررسی زمان است.

هر موردی که از ارتش الهام گرفته شده باشد، کاربرد کاربردی دارد. ساعت مچی گنجانده شده است.

ساعت مچی برای اولین بار در قرن نوزدهم توسط ارتش برای همگام سازی مانورها در طول جنگ استفاده شد. از آن زمان، ساعت های تخصصی در اعماق اقیانوس توسط غواصان و در بالای آسمان توسط هوانوردان مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از مزیت های بزرگ ساعت به خصوص نسبت به گوشی هوشمند مدت زمان کارکرد آن در میدان است. بسیاری از ساعت‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که یا از طریق حرکت به‌صورت خودکار تامین می‌شوند یا از انرژی کمی از باتری استفاده می‌کنند. به سال‌ها زمان رایگان تعمیر و نگهداری فکر کنید….. آن را با ۸ ساعت یک تلفن هوشمند مقایسه کنید!