جلوگیری از ایجاد خراش به انگشتر نامزدی

آخرین چیزی که معلم می خواهد به آن فکر کند این است که آیا انگشتر نامزدی او به کودک آسیب می زند یا خیر.

برای مبارزه با این ترس، تنظیم قاب یک گزینه فوق العاده برای معلمان است زیرا فلز به طور کامل سنگ مرکزی را برای بافتی صاف و بدون لبه های تیز احاطه کرده است.

علاوه بر این، این تنظیم از ایجاد خراش و آسیب های دیگر به انگشتر دخترانه جلوگیری می کند به عنوان یک امتیاز اضافی، تنظیم قاب باعث می شود که سنگ روی دست بزرگتر به نظر برسد: برای دستمزد معلم مناسب است!

تنظیم نوار یکی دیگر از تنظیمات نرم تر مناسب برای افرادی است که دائماً از دستان خود استفاده می کنند تا آنجا که تنظیمات حلقه پیش می‌رود، تنظیم نوار محجوب است و همچنین تمیز کردن آسان را در نحوه چیدمان سنگ‌ها انجام می‌دهد.

فضای کمی بین هر الماس برجسته و سنگ مرکزی وجود دارد.

کمتر در مورد عملی بودن و بیشتر در مورد مناسب بودن، ممکن است برای معلم استفاده از حلقه نامزدی پر زرق و برق نامناسب یا نامطلوب باشد.

انگشتر

اگر اینطور باشد، یک حلقه نامزدی ساده تر و ساده تر می تواند انتخاب مناسبی باشد این مانع بسیار راحت تر از بین می رود زیرا بیشتر به سلیقه بستگی دارد تا عملی فقط پوشیدن نوارهای عروسی برای معلمان انتخاب آسانی خواهد بود.

پوشنده همچنان می تواند درخشش و استایل خود را به رخ بکشد، اما می تواند این کار را به روشی بسیار ظریف تر انجام دهد.

در نهایت، تمیز کردن اندازه لباس بافتنی نوزاد بافته شده با الماس کمی دشوارتر از سایرین است، اما به طور کلی، هنوز آنقدر پایین است که از سر راه یک کلاس شلوغ و نامرتب دور بماند.

بعلاوه، الماس های بافته شده آن به یک انار پخته به طور کلی ساده درخشش بیشتری می بخشد.

حلقه های نامزدی یک جواهرات زیبا و خاص هستند که معنای زیادی دارند برای انتخاب دقیق و مراقبت از انگشتر وقت بگذارید تا او بتواند برای تمام عمر، چه در محل کار و چه در خانه، آن را بپوشد.

با وجود اینکه 42 الماس برجسته در این حلقه نامزدی وجود دارد، حلقه نامزدی الماس سیم پیچ بی نهایت همچنان به راحتی تمیز می شود، زیرا الماس ها به هم نزدیک هستند.

  • منابع:
    1. PRACTICAL BUT BEAUTIFUL ENGAGEMENT RINGS FOR TEACHERS
  • تبلیغات: 
    1. درهایی که در مقابل تیر اندازی ایستاند
    2. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
    3. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند
    4. فناوری های مختلف سبزی خشک