ریختن پودر ماشین لباسشویی سپید 3 بر روی ریل قطار موجب اتفاق وحشت ناکی شد

اغلب اوقات، هنگام تمیز کردن چندین اقلام و سطوح در خانه، در مورد اینکه از چه صابونی یا پودر ماشین لباسشویی سپید 3 استفاده کنیم گیج می شویم.

در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد که تمام سردرگمی های شما را برطرف می کند. در یک ظرف، 1/3 فنجان سفید کننده، 1 لیتر آب و 1 قاشق چایخوری پودر لباسشویی را با هم ترکیب کنید.

این مخلوط به سادگی روی کاشی‌های دیوار، قسمت‌های حمام و تقریباً در هر ناحیه چرب که نیاز به تمیز کردن دارد، معجزه می‌کند.

لکه بر همه منظوره
شاید تعجب کنید که بدانید همان خاصیت ضد لک یک شوینده لباسشویی که به تمیز کردن لباس‌های شما کمک می‌کند، می‌تواند روی فرش و اثاثه یا لوازم داخلی نیز موثر باشد.

پودر ماشین لباسشویی

مقداری پودر شوینده لباسشویی را روی یک لکه بمالید، سپس به آرامی با پارچه مرطوب روی آن بمالید تا ماده پاک کننده داخل لکه اعمال شود. 5 دقیقه صبر کنید و سپس با استفاده از یک برس باقیمانده آن را بردارید. همین کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

شستشوی خودرو در منزل آسان شد
مواد شوینده لباسشویی می تواند به تمیز کردن نمای بیرونی ماشین شما نیز کمک کند. این ماده شوینده به شستشوی آسان کثیفی و کثیفی موجود در سطوح خودرو کمک می کند.

با این حال، فراموش نکنید که مواد شوینده را قبل از استفاده روی سطوح ماشین رقیق کنید. 1 قاشق غذاخوری پودر لباسشویی ملایم را به یک سطل آب اضافه کنید. در این مورد از استفاده از مواد شوینده خشن یا بسیار قوی خودداری کنید، زیرا ممکن است رنگ خودرو شما را محو یا خراب کنند.

خلاص شدن از شر کف پوش
شوینده های لباسشویی دارای آنزیم های پاک کننده ای هستند که به پاک کردن کثیفی از کفپوش کمک می کند. آب داغ را در سطل دستشویی خود اضافه کنید و 1 قاشق چایخوری پودر لباسشویی به آن اضافه کنید.

فراموش نکنید که قبل از استفاده از ماس خود بر روی زمین، تا حد امکان آب را از آن خارج کنید، زیرا ماسک بسیار مرطوب می تواند لکه هایی را روی سطح کف شما ایجاد کند.