ساعت پسرانه شیک و اسپرتی که موجب از کار انداختن بمب ساعتی شد

آیا می دانستید که قبل از جنگ جهانی اول، ساعت پسرانه شیک و اسپرت در درجه اول یکی از لوازم جانبی مد زنانه محسوب می شد؟ یک آقا همیشه یک ساعت جیبی به همراه داشت. با این حال، در طول جنگ جهانی اول، سربازان ماهیگیری در اطراف جیب خود را برای تشخیص زمان غیر عملی یافتند و شروع به بستن ساعت جیبی بر روی یک دستبند دور مچ خود کردند.

این روند رواج یافت، اگرچه در ابتدا مورد تمسخر قرار گرفت، زیرا این دستبند به عنوان جواهرات زنانه در نظر گرفته می شد. اما راحتی همه چیز را نادیده گرفت و به زودی ساعت مچی به یک هنجار تبدیل شد و ساعت جیبی را منسوخ کرد.

برخی ممکن است استدلال کنند که با ظهور تلفن های هوشمند، خود ساعت مچی اکنون به تدریج منسوخ می شود. چرا یک زن یا مرد مدرن باید از ساعت پسرانه شیک و اسپرت استفاده کند در حالی که ما به راحتی می توانیم گوشی خود را برای بررسی سریع زمان بررسی کنیم؟

ساعتساعت

اگر می خواهید بدانید ساعت چند است، یا اگر کسی از شما زمان می خواهد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مچ دست خود را تکان دهید. تلفن های هوشمند تقریبا همیشه در جیب، کیف دستی یا کیف لپ تاپ شما هستند.

یا اگر در حال رانندگی هستید، ممکن است فوراً در دسترس نباشد. اما ساعت مچی همانجاست، روی دست شما! فقط یک ثانیه طول می کشد تا به مچ دست خود نگاه کنید و بدانید ساعت چند است.

عملکرد برتر ساعت این است که برخلاف تلفن های هوشمند به شما کمک می کند زمان را تشخیص دهید. گوشی‌های هوشمند مانند کامپیوترهای کوچک هستند و شما از آن‌ها برای چندین کارکرد برای گذراندن روز خود استفاده می‌کنید.

پس از 6-7 ساعت استفاده از برق، باتری گوشی هوشمند شما تمام می شود. به همین دلیل است که افرادی که در حرفه های حساس به زمان مانند خلبانی، سربازی یا غواصی که هر دقیقه اهمیت دارد، کار می کنند، تنها به ساعت خود متکی هستند.

وظیفه تشخیص زمان تنها بر عهده ساعت است! باتری سال‌ها دوام می‌آورد، یا اگر یک ساعت مکانیکی باشد، تنها چیزی که نیاز دارد این است که هر چند روز یکبار یک بار شارژ شود.