سایبان بیست کاره | موارد استفاده از سایبان ها چیست ؟

تقریبا استفاده از سایبان به یک امر عادی در دنیای امروز بدل شده و تقریبا هر فروشگاه و یا مجتمع مسکونی از یکی از انواع سایبان استفاده می‌کنند. اسمی که در میان سایبان ها بیشتر به چشم میخورد سایبان فول باکس نام دارد. این نوع سایبان به دلیل ظاهری نوین و زیبا و کارایی مناسب جز بهترین و پر مخاطب ترین سایبان ها به حساب می‌آید.

یک روکش ثانوی که به دیواره های خارجی یک ساختمان متصل می‌شود و از عبور مستقیم نور خورشید و ذرات به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. سایبان انواع مختلفی دارد ولی به طور کلی سایبان را به دو دسته سایبان برقی و سایبان دستی (مکانیکی) تقسیم می‌کنند. یکی از محبوب ترین و کارامد ترین انواع سایبان سایبان فول باکس است.از جمله سایبان‌های برقی که به بازار عرضه می‌شود، سایبان فول باکس نام دارد. این نوع سایبان که در ایران با نام سایبان برقی فول کاست نیز شناخته می‌شود؛ یک سایبان برقی پوشش‌دار می‌باشد. سایبان فول باکس علاوه بر زیبایی و با کیفیت بودن ظاهری مدرن و امروزی دارد.

یکی دیگر از مزایای قابلیت چاپ کردن بر روی این سایبان است. این قابلیت باعث می‌شود که این سایه‌بان علاوه بر حفظ کردن قابلیت اصلی خود امکان تبلیغات را هم به مشتریان بدهد.ساختار اصلی این سایبان به گونه‌ای است که پس از جمع شدن درون یک پوشش آلومینیوم مستحکم جمع می‌شود و به این صورت از خطراط احتمالی و فرسایش زمین که ممکن است برای پوشش سایبان به وجود بیاید جلوگیری می‌کند. سایبان فول کاست به دلیلی ظاهری نوین و زیبا و کارامد بودن جز محبوب ترین سایه بان ها است و هم در بازار داخل و هم در منطقه خاور میانه بیشترین فروش را دارد. در ادامه مطالب به سایبان بیست کاره اشاره خواهیم کرد.سایبان بیست کاره | موارد استفاده از سایبان ها چیست ؟

موارد استفاده از سایبان بیست کاره

موارد استفاده از سایبان بیست کاره موارد استفاده از سایه بان بیست کاره  زیاد بوده است. برای استفاده در محل های مختلف از جمله در مقابل چادر های مسافرتی بوده که قابلیت نصب به انواع خودرو ها را خواهد داشت. بدنه دارای انعطاف مناسب و از مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش برخوردار است همچنین نوع پارچه پلی استر بوده که کاملا ضد آب می باشد تا به کمک آن از خود در برابر خیس‌شدن هنگام بارش‌های فصلی جلوگیری کنید. ابعاد این سایه‌بان به گونه‌ای تخمین زده شده است که افراد با قدی در حدود 2 متر و 10 سانتی‌متر نیز می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. فریم های این سایه بان از نوع فایبرگلاس و آهن بوده که از انعطاف خوبی برخودار است. پایه هایی ضد زنگ بوده و از تحمل فشار مناسبی بهره مند می باشد. همراه این سایه‌بان کیفی عرضه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا سایه‌بان خود را در ابعادی بسیار کوچک جمع کنید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

لیست قیمت سایبان بیست کاره

لیست قیمت سایبان بیست کاره  لیست قیمت سایبان ۲۰ کاره بسته به کیفیت محصول دارد، همچنین نوع پروفیل استفاده شده در آن و پارچه‌ای که به کار رفته قیمت آن نیز متفاوت می باشد. در بازار فروشندگان و تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید چنین محصولی کردند که چندین کار متفاوت را می تواند انجام دهد، از جمله نصب در مکان های مختلف، قابلیت تا شدن، همچنین نصب سریع و راحت آن. قیمت این محصول از دویست و پنجاه هزار تومان شروع و تا چند میلیون تومان هم می رسد. برای مثال:

 سایه بان چند کاره:  570,000 تومان

اين سايه بان جمع شو به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که شما می‌توانید از آن به عنوان پناهگاه جهت استراحت در زمان سفر یا هنگام بارش باران و برف استفاده کنید.

  • جنس پلی‌استر
  • رویه‌ای ضد آب
  • جلوگیری از اشعه مضر خورشید
  • کیف برای حمل و نگهداری
  • دارای چهار میخ آلومینیومی
  • دارای دو ستون آهنی به طول 180 سانتی‌متر
  • دارای دو ستون از جنس فایبرگلاس به طول 4.5 متر

نحوه ساخت یک سایبان بیست کاره

نحوه ساخت یک سایبان بیست کاره  نحوه ساخت سایه بان بیست کاره: ۱۲ بخش از یک لوله پی وی سی را ببرید تا سیستم پشتیبانی ساخت سایبان برای بالکن شما را تشکیل دهد. برای تعیین طول لوله ها از اندازه گیری بالکن استفاده کنید. چهار بخش لوله یک مستطیل را تشکیل خواهند داد. چهار بخش بعدی یک مستطیل هم اندازه را تشکیل می دهند، و چهار لوله باقی مانده، دو مستطیل را به هم متصل می کنند، که یک پایه قوی را برای سایبان شکل می دهد.

چهار قطعه لوله PVC را برای یک مستطیل بر روی زمین قرار دهید و آنها را بر اساس ابعاد بالکن در موقعیت مناسب تنظیم کنید. چهار گوشه مستطیل را با قرار دادن انتهای لوله ها به یک اتصال سه طرفه PVC به هم متصل کنید. در هر طرف سومین اتصال را رو به بیرون قرار دهید. این مراحل را برای مستطیل دیگر نیز تکرار کنید.

یکی از مستطیل ها را بر روی زمین قرار دهید به طوری که محل اتصال سوم PVC رو به بالا باشد. چهار بخش باقی مانده لوله را به محل آن در اتصالات PVC فشار دهید. چهار قسمت مستطیل دیگر را در مفاصل PVC قرار دهید تا سیستم پشتیبانی سایبان بالکن تکمیل شود.

پارچه ای را انتخاب کنید که برای استفاده در فضای باز مناسب باشد. این پارچه باید به قدری بزرگ باشد که بالای ساختار PVC را بپوشاند و از اطراف نیز کمی آویزان شود. پارچه را پهن کنید به طوری که هیچ چروکی باقی نماند. کادر مستطیل PVC را در مرکز پارچه قرار دهید. پارچه ای را که از دور قاب سایبان آویزان است با یک لایه چسب پارچه ضد آب پوشش دهید. این پارچه اضافی را بر روی لوله  PVC برگردانید تا محکم به آن بچسبد. اجازه دهید چسب یک شب کامل خشک شود. سایبان را در بالا یا روبه روی بالکن نصب کنید تا از نور خورشید در امان بمانید.

مراکز تهیه سایبان بیست کاره در سراسر کشور

مراکز تهیه سایبان بیست کاره در سراسر کشور مراکز تهیه سایبان بیکاری در سراسر کشور: تولیدی های زیادی در ایران وجود دارند که اقدام به تهیه و تولید سایبان بیست کار در سراسر کشور کردند. یکی از این تولیدی ها گروه  ایران سایبان می باشد.  که با پشتوانه علمی پرسنل تحصیلکرده خود و با بهره گیری از تجربه حدود ۵۰ ساله در این صنعت موفق به بومی سازی و تولید انواع سایبان مغازه استاندارد و مهندسی سازی شده گردیده است . بر این اساس با اطمینان خاطر محصولات خود را در معرض فروش خریداران محترم قرار می دهد. محصولات پرکاربرد سایبان مغازه ایران سایبان مشتمل برموارد زیر میباشد:

  • سایبان برقی                             
  •  سایبان بازویی
  • سایبان برقی دو طرفه                 
  • سایبان برقی فول باکس 
  • سایبان کالسکه ای                     
  • سایبان تبلیغاتی
  • سایبان تبلیغاتی                       
  • سایبان خودرو
  • سایبان تراس                           
  • سایبان پوششی
  • سایبان چتری (چتر)                   
  • و انواع دیگر سایبان مغازه می باشد.

تولید کنندگان برتر سایبان بیست کاره

تولید کنندگان برتر سایبان بیست کاره تولیدکنندگان برتر سایبان بیست کاره و یا چند کار در ایران در شهرهای بزرگی همچون  تهران،  اصفهان،  مشهد، تبریز وجود دارد. یکی از معروف ترین سایبان های  چند کاره سایبان برقی  است. و یکی از شرکت های معروف تولید سایبان برقی در کشور شرکت سایبان برقی برتر است که مشغول به تولید چنین سایبان هایی در کشور بوده و سالانه تعداد بیشماری از این محصول را روانه بازار می‌کند تا به دست مشتریان برسد.

  محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از

سایبان برقی یکطرفه

سایبان برقی دو طرفه

سقف های برقی

چترها

چادرها

تجهیزات جانبی سایبان برقی

قطعات سایبان برقی

ساخت سایبان بیست کاره در شکل های متنوع

ساخت سایبان بیست کاره در شکل های متنوع ساخت سایبان ۲۰ کاره در شکل‌های متنوعی در بازار وجود دارد و شرکت های زیادی اقدام به تهیه و تولید چنین محصولاتی در بیشتر شهرهای کشورمان کردند. و نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری هم داشته و توانسته اند با رقبای خود در سایر نقاط جهان به رقابت بپردازند. ویژگی های سایبان بیست کاره عبارت است از:

  • رویه‌ای ضد آب
  • یک کیف برای حمل و نگهداری با یک جیب کناری
  • دارای چهار میخ آلومینیومی
  • دارای دو ستون آهنی به طول 180 سانتی‌متر برای استفاده به صورت عمودی
  • دارای دو ستون از جنس فایبرگلاس برای سایه‌بان به طول 4.5 متر
  • دارای یک ستون برای استفاده در منحنی سایه‌بان به طول 2.6 متر
  • دو طناب به طول 2.7 متر
  • دو بند کشسان با قلاب
  • دارای راهنمای نصب به زبان انگلیسی
  • ابعاد در حالت باز شده 315 × 215
  • جنس رویه پلی‌استر 210D مقاوم در برابر پارگی
  • نهایت طول بر روی زمین 315 سانتی‌متر
  • رویه ضد آب و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • مناسب برای استفاده در زمان سفر و داخل شهر

سایبان بیست کاره چیست ؟

سایبان بیست کاره چیست ؟سایبان بیست کاره چیست؟ سایبان برای جلوگیری از افتاب . باران و خاک استفاده می شود. سایبان یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود. سایبان معمولاً از کرباس تشکیل شده است که با فیبر اکریلیک، رشتۀ پلی‌استر یا پنبه بافته شده است و همچنین می تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول‌های خورشیدی در تابستان استفاده می‌شود ولی در زمستان باید اجازه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می‌شود ساخته شده باشد.

این ساختار با خرپا، سازه‌های فضاکار یا با چهارچوب پیکربندی می‌شود. سایبان همچنین با استفاده از زیرسازه‌های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. این سایبان‌های آلومینیومی وقتی استفاده می‌شوند که از سایبان‌های پارچه ای نمی‌توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایبان تحمیل می شود.

مکان سایبان در ساختمان ممکن است بالای پنجره، درب، یا بالای پیاده‌رو باشد. با اضافه کردن ستون، سایبان تبدیل به کانوپی ‏(en)‏ می‌شود که می‌تواند از فضای ساختمان فراتر رود مثلاً در ورودی یک هتل. رستوران‌ها معمولاً سایبان را به قدری پهن انتخاب می‌کنند که قسمت قابل ملاحظه ای از فضای بیرون را بپوشاند تا مشتریان قادر باشند در فضای بیرونی شام بخورند، دور هم جمع شوند یا مهمانی بگیرند. در ساختمان‌های تجاری، معمولاً اطلاعاتی روی سایبان نقاشی می‌شود.

اطلاعاتی از قبیل نام، نوع تجارت، و آدرس و در نتیجه مانند یک بیلبورد عمل می کند و همچنین سایه ایجاد می‌کند و از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف است. در مناطقی که هوای زمستانی دارند، بیشتر سایبان‌ها در انتهای تابستان نیازی نیست که پایین آورده شوند، بلکه به همان صورت در کنار ساختمان آنها را جمع می‌کنند و در طول زمستان به همین صورت باقی می‌مانند و برای چنین شرایطی طراحی و ساخته شده اند.

فروشندگان برتر سایبان

فروشندگان برتر سایبان فروشندگان برتر سایبان در ایران کم نیستند و تعداد آنها بسیار زیاد بوده و در شهرهای بزرگ مشغول به کار هستند. یکی از این فروشندگان ایران صاحب آن است که در زمینه تهیه و تولید سایه بان یکی از معروف ترین برند ها در ایران می باشد.

در کنار داشتن کاربرد های ذاتی سایبان برقی همچون محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال، سایبان برقی کاربرد تبلیغاتی نیز دارد و سایبان برقی, سقف برقی, سایبان تبلیغاتی, فروش سایبان برقی, قیمت سایبان برقی, سایبان مغازه, فروش سایبان مغازه, قیمت سایبان مغازه, سایبان تبلیغاتی, فروش سایبان تبلیغاتی, فروش سقف برقی, قیمت سایبان تبلیغاتی, سایبان کالسکه ای, فروش سایبان کالسکه ای, قیمت سقف برقی, قیمت سایبان کالسکه ای, قیمت سایه بان برقی مکان مناسبی جهت تبلیغ کسب و کار شما خواهد بود.

تهیه آنلاین انواع سایبان بیست کاره

تهیه آنلاین انواع سایبان بیست کاره  تهیه آنلاین انواع سایبان بیست کاره، یکی از روش های راحت و کم هزینه در تهیه سایبان می باشد. از این طریق مشتریان می توانند با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی سایه بان محصول مورد نظر خود را انتخاب و از کیفیت آن و همچنین قیمت آن  باخبر شده و محصول را خریداری نمایند. با پیشرفت تکنولوژی و گرایش مردم به سمت استفاده از اینترنت خیلی از تولیدی ها را بر آن داشت تا در فضای وب فروشگاه هایی را تاسیس و محصولات خود را در آن عرضه کنند. با مراجعه به اینترنت و سیرت در مورد سایبان میتوانید فروشگاه هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند را مشاهده و از انواع سایه بان در تنوع رنگ و قیمت اطلاع کسب کنید.

خرید سایبان دست دوم

خرید سایبان دست دوم خرید سایبان دست دوم با توجه به اینکه هزینه کمتری نسبت به سایه بان دسته اول دارد، خیلی ها را تشویق به این می کند که این محصول را به صورت دست دوم خریداری نماید. همچنین دلایل زیادی برای خرید سایبان دست دوم وجود دارد  که در زیر به آن اشاره می کند:

با توجه به افزایش روز افزون مصرف گرایی بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه، کمک به محیط زیست و برآورده کردن نیاز خرید، استفاده از لوازم دست دوم است. علاوه بر استفاده از محصولات ارگانیک و سبز که این روزها بسیار محبوب شده است راه های دیگری هم برای بهتر کردن دنیا وجود دارد. بازیافت زباله ها و استفاده دوباره نمونه هایی هستند که هزینه ای در بر ندارند.

فروشگاه های دست دوم این امکان را فراهم می کنند که محصولاتی که دیگر برای دارنده آنها قابل استفاده نیستند ولی از عمر آنها باقی مانده است در اختیار فرد دیگر که به آن نیاز دارد قرار بگیرد.

  1.  صرفه جویی در هزینه
  2.  لذت جستجو در تجربه
  3.  پول شما در جامعه باقی می ماند
  4.  پی بردن به کیفیت محصولات آسان تر است
  5.  زندگی سبز
  6.  خدمات دوستانه

تهیه تجهیزات جانبی سایبان

تهیه تجهیزات جانبی سایبان تهیه تجهیزات جانبی سایبان:  تولیدی های زیادی در ایران وجود دارد که تجهیزات جانبی سایبان ها را تولید و روانه بازار می‌کند. این شرکت ها اغلب در شهرهای بزرگی همچون تهران تبریز اصفهان مشهد وجود دارد و نمایندگیهای را هم نیز در شهرستانها به وجود آوردن تا مشتریان بتوانند راحت تجهیزات جانبی سایبانهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برای تهیه چنین تجهیزاتی فروشگاه ها و مغازه های لوازم جانبی ساختمان و یا سایه بان ها  مراجعه و محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

فروش اقساطی سایبان

فروش اقساطی سایبان با توجه به گران شدن سایه بان ها در سال جاری خیلی از شرکت ها و تولیدی ها اقدام به فروش اقساطی سایپا آن کردند تا مردم بتوانند به راحتی با این قضیه کنار بیایند و  نیاز خود به سایه بان را رفع کنند. در مطالبی که بیان شد به عناوین زیر پرداختیم:

  1. خرید وسایل آفرود
  2. چادر مسافرتی آفرود
  3. فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی
  4. خرید لباس طبیعت گردی
  5. لوازم کمپینگ و طبیعت گردی
  6. دوچرخه افرود قیمت
  7. چادر مسافرتی آمریکایی
  8. قیمت چادر مسافرتی برزنتی
  9. چادر مسافرتی دیجی کالا
  10. چادر مسافرتی دست دوم
  11. چادر مسافرتی اتوماتیک چیست
  12. چادرمسافرتی برای آفرود
  13. فروشگاه وسایل آفرود
  14. لوازم
  15. افرود اصفهان
  16. سایبان چتری قابل حمل
  17. آموزش ساخت سایبان چتری
  18. فروش چتر آفتابگیر
  19. قیمت سایبان فایبرگلاس
  20. سایه بان طلقی