سس قرمز دلپذیر از موارد منع مصرف برای گروه خونیO منفی

سس قرمز دلپذیر تند بسته به نام تجار نوع و اندازه سرو ممکن است سرشار از سدیم باشد. در واقع 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) حاوی حدود 124 میلی گرم سدیم است.

برای مرجع اکثر سازمان‌های نظارتی در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا توصیه می‌کنند مصرف سدیم را کمتر از 2300 تا 2400 میلی‌گرم در روز محدود کنید.

کاهش مصرف سدیم ممکن است به ویژه برای کسانی که فشار خون بالا دارند مفید باشد زیرا انجام این کار ممکن است این نشانگر سلامتی را برای کمک به جلوگیری از حمله قلبی و سکته کاهش دهد.

به خاطر داشته باشید که برخی از افراد ممکن است نسبت به سایرین نسبت به اثرات نمک حساس تر باشند. اگر می دانید که به نمک حساس هستید ممکن است بخواهید به راحتی از سس تند استفاده کنید.

با این حال سس تند نسبت به بسیاری از چاشنی‌های دیگر سدیم کمتری دارد و اگر از آن در کنار سایر مواد مغذی و کم سدیم لذت ببرید می‌تواند در یک رژیم غذایی سالم برای قلب قرار گیرد.

سس

اگرچه سس تند در یک رژیم غذایی سالم و کامل قرار می گیرد، مهم است که به یاد داشته باشید که همه انواع یکسان ایجاد نمی شوند.

در واقع برخی از انواع سس تند مملو از سدیم، مواد افزودنی و سایر مواد ناسالم هستند که به سلامتی شما آسیب می رساند.

بنابراین باید برچسب تغذیه را به دقت بخوانید و محصولی را انتخاب کنید که سدیم کمی دارد به خصوص اگر از رژیم غذایی کم سدیم یا رژیم غذایی سالم برای قلب پیروی می کنید.

شما همچنین باید به لیست مواد تشکیل دهنده نگاه کنید و از محصولاتی که حاوی مقدار زیادی افزودنی های مصنوعی، نگهدارنده ها یا رنگ های غذایی هستند دوری کنید.

در عوض سس های تند را انتخاب کنید که حاوی چند ماده ساده مانند فلفل، سرکه، نمک و ادویه جات هستند.