مانکن هایی که نمایشگر تصویری دارند

این مطالعه بررسی می‌کند که چگونه شرایط فیزیکی مانکن کودک از ارتفاع و فاصله نمایشگر با انگیزه‌های خرید مصرف‌کنندگان در ایجاد شبیه‌سازی ذهنی که منجر به قصد خرید می‌شود، مرتبط است.

نتایج یک اثر متقابل سه جانبه قابل توجه ارتفاع نمایشگر، فاصله و انگیزه خرید را نشان می دهد به طور خاص مشخص شده است.

کسانی که دارای انگیزه ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم خرید لذت‌گرایانه غالب هستند مانکنی که در بالا نمایش داده می‌شود، شبیه‌سازی ذهنی بیشتری نسبت به مدلی که پایین نمایش داده می‌شود ایجاد می‌کند.

برای کسانی که انگیزه خرید سودمند غالب دارند مانکنی که بالا و نزدیک به مصرف‌کنندگان نمایش داده می‌شود شبیه‌سازی ذهنی بیشتری ایجاد می‌کند.

مانکن

شبیه سازی ذهنی نسبت به یک کم و نزدیک به آنها نمایش داده می شود. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که شبیه‌سازی ذهنی تأثیر اثر متقابل را که با انگیزه خرید تعدیل می‌شود بر قصد خرید واسطه می‌کند. مفاهیم نظری و عملی مهم برای مدیران خرده‌فروشی مورد بحث قرار می‌گیرد.

هنگامی که به مانکن ها اشاره می شود مصرف کنندگان یک فرآیند تخیلی رویایی را انجام می دهند که در آن از نظر ذهنی تناسب و ظاهر لباس مد نمایش داده شده را پیش بینی می کنند به ویژه زمانی که عدم اطمینان قابل توجهی در مورد تصمیمات خرید آنها وجود دارد.

این فرآیند تصویرسازی ذهنی شبیه سازی شده شبیه سازی ذهنی نامیده می شود که می تواند به عنوان تمرین های ذهنی تقلیدی مصرف کننده برای پیش بینی نتایج احتمالی آینده تعریف شود.

با این حال، با وجود اهمیت و فراگیر بودن لواشک ترش استفاده از مانکن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی مد، تحقیقات در مورد استفاده بهینه از مانکن‌ها کم است.

به طور خاص، تحقیقات گذشته به شدت بر تأثیر منفی مانکن‌های لاغر بر روی مصرف‌کنندگان متمرکز شده است که منجر به کاهش عزت نفس و رضایت از خود و افزایش اختلالات خوردن می‌شود.

محققان اخیراً توجه خود را به نحوه استفاده متن تشکر بابت هدیه گل مؤثر از مانکن ها در یک محیط خرده فروشی برای دادن اطلاعات به مصرف کنندگان و کمک به فرآیندهای تصمیم گیری آغاز کرده اند.

  • منابع:
    1. Exploring the impact of the physical conditions of mannequin displays on mental simulation
  • تبلیغات: 
    1. ظرفیت حمل جریان سیستم کابل برق
    2. مجهز شدن مدارس آجری جدید
    3. استفاده از گلدان های پلاستیکی در باغبانی
    4. مبل مکانی است برای دراز کشیدن آرام در یک روز طولانی