نوزادی که در قابلمه استیل مارک destilux پیدا شد به شکل عجیبی می توانست حرف بزند

پخت و پز با فولاد ضد زنگ به دلایل زیادی می تواند عالی باشد. نه تنها قابلمه‌ها و تابه‌های فولادی ضد زنگ سبک‌تر از چدن هستند، بلکه ظروف استیل ضد زنگ می‌توانند در آشپزخانه کارساز باشند.

این مزایا است که آشپزی با قابلمه استیل مارک destilux را بین سرآشپزها و آشپزهای خانگی محبوب می کند. با این حال، هنگامی که صحبت از پخت و پز با استیل ضد زنگ می شود، روش های نگهداری و پخت مناسب می تواند به شما کمک کند از ظروف استیل ضد زنگ خود نهایت استفاده را ببرید.

راهنمای دستی فولاد ضد زنگ ما موضوعات زیر را بررسی می کند: مزایای فولاد ضد زنگ، نحوه چاشنی تابه های فولادی ضد زنگ، نحوه پخت و پز با فولاد ضد زنگ، و نحوه تمیز کردن و مراقبت از ظروف آشپزی خود. نکات مفید آشپزی از جنس استنلس استیل را بخوانید.

با انواع مختلف ظروف، چرا باید فولاد ضد زنگ را به جای سرامیک، آلومینیوم یا نچسب انتخاب کنید؟ در حالی که همه چیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد، ظروف استیل ضد زنگ دارای مزایای متعددی است که آن را به یک انتخاب برتر برای آشپزهای حرفه ای تبدیل می کند.

قابلمه

برای شروع، یکی از دلایل اصلی اینکه سرآشپزهای حرفه ای فولاد ضد زنگ را به ظروف نچسب ترجیح می دهند این است که بسیاری از تابه های نچسب نمی توانند به اندازه یک آشپزخانه حرفه ای مقاومت کنند. گرمای زیاد رایج است و همچنین استفاده از ظروف فلزی که برای ظروف با روکش نچسب مضر است.

سایر مزایای فولاد ضد زنگ عبارتند از:

سبک تر از چدن
غیرواکنشی
ایمن در فر
مناسب برای قهوه ای شدن و سفت شدن مواد غذایی

آیا فولاد ضد زنگ برای پخت و پز خوب است؟
در حالی که ظروف استیل ممکن است به اندازه ظروف نچسب بخشنده نباشند (خطر بیشتر چسبیدن غذا به تابه)، آنها می توانند به نتایج عالی کمک کنند.

سرآشپزها سطوح پخت و پز از فولاد ضد زنگ را دوست دارند زیرا می توانید به نتایج فوق العاده خوشمزه و کاراملی دست پیدا کنید، چه پیاز خرد شده یا سینه مرغ را کاراملی کنید.