پادشاه عربستان با روفرشی 9 متری ساده تمام صحرا های این کشور را پوشاند

DESSO، یک برند پیشرو در تولید روفرشی 9 متری ساده در سال 2015 توسط تارکت خریداری شد. برند DESSO بیش از 85 سال تجربه در تولید راه حل های فرش با کیفیت بالا و خلاقانه ارائه می دهد. تاسیسات تولیدی آن در Waalwijk، هلند و Dendermonde، بلژیک واقع شده است.

در تارکت، ماموریت ما ایجاد فضاهای بزرگ، یک سطح در یک زمان است. کسب برند DESSO به ما قدرت بیشتری برای رسیدن به این ماموریت داده است.

امروزه بیشتر مردم 90 درصد وقت خود را در داخل خانه می گذرانند. این امر ضروری است که فضای داخلی سالم ایجاد کنیم. به‌عنوان عرضه‌کننده فرش برای بخش‌های تجاری و مصرف‌کننده، بر این باوریم که مسئولیت ما توسعه محصولاتی است که به فضای زندگی و کار سالم‌تر کمک می‌کنند.

همه فرش‌های DESSO با هم‌افزایی سه ستون مشخص می‌شوند: طراحی، عملکرد و اقتصاد دایره‌ای. برتری طراحی برای ما یک اولویت است.

روفرشی

ما از آخرین روندها در زمینه هایی مانند مد، معماری، هنر و طراحی داخلی الهام گرفته ایم. علاوه بر آن، ما می‌خواهیم ایجاد مشترک طرح‌های جدید خیره‌کننده را از طریق پلتفرم بین‌المللی حلقه‌های معماران، در مرکز طراحی یا با مشارکت موفق با معماران و طراحان پیشرو تحریک کنیم.

فرش های بادوام و کاربردی
در زمینه عملکرد، ما بر راه حل های پیشگامی تمرکز می کنیم که منجر به شرایط زندگی و کار سالم تر و شادتر می شود. از طریق این فرآیند، ما می‌پرسیم که فرش‌های ما چه کاری می‌توانند برای بهبود سلامت و رفاه مردم انجام دهند.

که منجر به نوآوری‌هایی مانند DESSO AirMaster و DESSO SoundMaster می‌شود، فرش‌هایی که به ترتیب میزان گرد و غبار ریز در فضای داخلی و صدای ناخواسته را کاهش می‌دهند.

ما مشتاق ایجاد محصولاتی هستیم که تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه افراد در داخل خانه و محل کار داشته باشد و به ایجاد تغییر به سمت مدل کسب و کار اقتصاد دایره ای کمک کند.