کارتریج 101 سامسونگ که موجب طلاق دو زوج جوان شد

کارتریج 101 سامسونگ دارای یک محفظه پلاستیکی با تراشه هستند. آنها به عنوان ظرفی برای جوهر عمل می کنند. آنها با یا بدون سر چاپ در دسترس هستند. آنچه در داخل آن اتفاق می افتد و کارتریج چاپگر چگونه کار می کند از کاربر پنهان است. در این مقاله با ساختار کارتریج چاپگر بیشتر آشنا خواهید شد.

متوجه خواهید شد که تراشه برای چیست و جوهر چگونه روی کاغذ می آید. علاوه بر این، حقایقی در مورد کارتریج های چاپگر بازیافتی و سازگار وجود دارد که به راحتی در کیف پول و محیط زیست کار می کنند.

کارتریج 101 سامسونگ از چه قطعاتی تشکیل شده است؟ ساختار کارتریج های چاپگر بین سازنده ها متفاوت است. علاوه بر دلایل عملکردی، این یک مزیت تعیین کننده برای تامین کننده به همراه دارد. از طریق ساخت و ساز پیچیده کارتریج های چاپگر، تولید کنندگان سعی می کنند از تکرار جلوگیری کنند.

کارتریج

علاوه بر این، آنها پر کردن مجدد را دشوارتر می کنند. تامین کنندگان شخص ثالث مدبر به سرعت به نکات و نکات این فناوری پی می برند. آنها به سرعت یک راه حل سازگار آماده می کنند.

وجه مشترک همه آنها پوشش پلاستیکی است که برای ساخت کارتریج چاپگر ضروری است. شکل و ترکیب آن کاملاً با چاپگر جوهرافشان مناسب است.

عامل تعیین کننده این است که آیا محصول با سر چاپ عرضه می شود یا بدون آن. انواعی که هد چاپ را ادغام می کنند بسیار گسترده هستند. این مدل ها را می توانید در Lexmark یا HP پیدا کنید. در اینجا جوهر مستقیماً در محفظه قرار دارد. کارتریج های چاپگر صرفاً به عنوان ظروف مایع عمل می کنند.

برای جلوگیری از فرار جوهر، داخل آن خلاء وجود دارد. به صورت اختیاری، مخازن جوهر بدون سر چاپ از Canon، Epson یا Brother وجود دارد. با استفاده از آنها، جوهر از طریق یک یا چند اسفنج به هد چاپ چاپگر جوهرافشان می رسد.

بسیاری از کارتریج های چاپگر مدل های جدیدتر دارای هزارتویی از گذرگاه ها و محفظه ها هستند. سوراخ های خروجی و ورودی هوا اینها را به یکدیگر متصل می کنند. این یک سیستم یکسان سازی فشار پیچیده ایجاد می کند. تأثیر متقابل فشار مثبت و منفی از نشت جوهر جلوگیری می کند.