کاپشن بچه گانه بالدار چرم مارال

ما بسیاری از کاپشن پشم شیشه را برای بچه‌ها را بررسی کرده‌ایم و اینها فنی‌ترین و دارای بهترین ویژگی‌هایی هستند که دیده‌ایم.
در واقع این کت بچه‌ها از هر کتی که من در بزرگسالی پوشیده‌ام زیباتر است و کاپشن بچه گانه خاطرات زیبایی را برای من زنده می کند.
این ژاکت ها در اصل ضد گلوله هستند درزهای نواری و واشرهای لاستیکی مچ دست کمک می کند تا تمام آب اضافی خارج شود، بنابراین به راحتی می تواند به عنوان یک کت بارانی در تمام طول سال دوبرابر شود.
بچه های ما به معنای واقعی کلمه از قطعات این سیستم لایه بندی زمستانی کودکان در تمام طول سال استفاده می کنند.
زمانی که ما در حال اسکی بودیم، باران روی ما شروع به باریدن کرد و بچه‌ها کاملاً در تجهیزات Shred Dog خود خشک ماندند.
این ژاکت زمستانی است که بچه‌های من وقتی قرار است یک روز کامل بیرون از برف داشته باشند، می‌پوشند و نمی‌خواهند برای آمدن در آن اذیت شوند.
کاپشن
صدای چروک که بسیاری از کاپشن چرم بچه گانه دارند کیفیت باورنکردنی است و من به طور کامل قصد دارم این ژاکت ها را از بین چندین کودک عبور دهم و شک ندارم که تا این حد دوام داشته باشد.
Shred Dog در طیف کاملی از رنگ‌های روشن و سرگرم‌کننده عرضه می‌شود که آن را به یک کاپشن چرم مارال ضدآب پسرانه یا دخترانه تبدیل می‌کند.
ما کاملاً عاشق این لباس برفی هستیم و نه فقط به این دلیل که شایان ستایش است حتی اگر اینطور باشد.
گرم ضد آب و فوق العاده راحت است من دوست دارم که جادار است و با آستری صاف ابریشمی پوشانده می شود، بنابراین حتی کودک 4 ساله ما می تواند آن را به تنهایی، حتی با تمام لایه هایش، بپوشد.
ما همچنین دوست داریم که دارای حلقه‌های ضد لغزش پا باشد تا روی چکمه‌های برفی شما کشیده شود و به‌طور باورنکردنی بادوام است تا بچه‌ها بتوانند خشن بازی کنند و شما نگران خراب کردن لباس برفی جدید بچه‌هایشان نباشید.
  • منابع:
    1. 17 Incredible Winter Coats For Kids
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر پالتو پوست بر اعصاب و روان بانوان
    2. اولین کسانی که از پوست مار استفاده کردند
    3. ویژگی صندل های زنانه که نمی دانستید
    4. گوشواره‌ها نماد هویت فرهنگی هستند