دونات کاکائویی های پیدا شده در جنگل راز قاتلی را فاش کرد

در حال حاضر رقابت سنگینی در تجارت دونات کاکائویی در جامعه شما وجود داشته باشد، ممکن است بخواهید یک تجارت عمده فروشی دونات یا تجارت موبایل و یا ترکیبی از هر دو کسب و کار دونات را در نظر بگیرید. در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای واقعی جامعه، بخش مهمی از برنامه ریزی کسب و کار شما است.

قبل از راه اندازی یک مغازه دونات فروشی، به مدل کسب و کار خود فکر کنید. شما باید بر روی این مناطق اولیه تمرکز کنید و آنها را به هم وصل کنید: ارائه پیشنهادات و خدمات متفاوت نسبت به رقبا (طعم دونات شما، آیتم های منو و …)
یک مدل کسب‌وکار ایده‌آل، شکاف بین دونات‌های شما و مخاطبان و اینکه چگونه می‌خواهید مدل کسب‌وکار خود را از رقبا جدا کنید، پر خواهد کرد.

با اشاره به محل خرده فروشی دونات فروشی باید مخاطبان خود را در نظر داشته باشید و مکانی با ترافیک سنگین را جستجو کنید.

مکان انتخاب شده برای کسب و کار باید در یک مکان کاملاً قابل مشاهده درپوش انتهایی با تعداد وسایل نقلیه سنگین و عابر پیاده باشد.

دونات

با نرخ جذب مشتری استاندارد تنها 1٪ برای مکان های خرده فروشی مستقل، منطقی است که به کسب و کار جدید دونات خود دستور العملی برای موفقیت ارائه دهید. مکان ایده آل ترکیبی از منطقه مسکونی و تجاری با درآمد متوسط کافی برای حمایت از هزینه های اختیاری است.

مکان باید فضای کافی برای یک آشپزخانه بزرگ، یک قسمت نشیمن، و در صورت امکان، یک رانندگی داشته باشد. آیا باید یک تجارت دونات عمده فروشی و یا تحویل سیار را انتخاب کنید؟ یک منطقه صنعتی را در نظر بگیرید. امکان راه اندازی کسب و کار دونات در منطقه صنعتی و تحویل دونات به مکان های ماهواره ای وجود دارد.

راه اندازی یک مغازه دونات فروشی در خانه با داشتن فروشگاه های خرده فروشی ملموس متفاوت است. مشاغل خانگی راحت هستند، اما برای به دست آوردن حساب های عمده فروشی روزانه باید کاملاً آنلاین کار کنید.