صندل دخترانه پمپی در ایران

کمد لباس یک دختر بدون یک جفت پمپ خوب ناقص است صندل چرم دست دوز آنها با هر نوع لباس و هر نوع گردشی به خوبی هماهنگ می شوند. به دفتر می روید؟ یک جفت پمپ صاف یا پاشنه کم عاقلانه ترین انتخاب است.

ملاقات دوستان برای ناهار؟ پمپ های تخت در رنگ روشن و پر جنب و جوش ظاهر شما را به سطح دیگری می برد.

هنگام خرید پمپ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را در سایه خنثی قرار دهید تا بتوان آنها را با هر نوع لباسی ست کرد. اما اگر می‌خواهید ظاهر کلی خود را جذاب کنید، یک جفت پمپ پر زرق و برق راه خوبی است.

مردم اغلب به دلیل شباهت جزئی صندل مردانه ترک سکویی، گوه ها را با صندل های پلت فرم اشتباه می گیرند. با این حال، این دو شکل از کفش بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

در حالی که هر دو به عنوان یک پایه تابستانی عمل می کنند صندل مردانه اورجینال با یک پاشنه بلند به گونه ای هستند که هم به عنوان پاشنه و هم به عنوان کف پا عمل می کنند. آن‌ها به کاربر یک آسانسور با یک بستر حمایتی می‌دهند.

اگرچه کفش های پلت فرم دارای پاشنه بلند نیز هستند، اما تفاوت در ضخامت زیره آن است صندل مردانه بلوچی پلتفرم بر خلاف قاچ ها، جلو و پشت را تقویت می کنند. به همین دلیل، آنها گزینه بهتری نسبت به گوه ها هستند زیرا سطح بالایی از ثبات را ارائه می دهند.

شما هرگز نمی توانید هنگام راه رفتن با صندل های پلت فرم احساس ناراحتی یا تاول داشته باشید. برای تقویت استایل کژوال خود، کفش های پاشنه بلند باید بهترین انتخاب شما باشد.

  • منابع:
    1. 35 Different Types of Sandals for Women and Men (Epic List)
  • تبلیغات: 
  1. بهترین روش برای ثروتمند شدن در دنیای مجازی
  2. با خامه معجون ضدپیری بسازید
  3. فروش عمده دستگاه کلاغ پران صوتی
  4. یکی از رسم و رسمات کشور انگلیس شکستند شیشه است