تفاوت های کلیدی بین یک فاکتور و یک رسید

تفاوت های کلیدی بین یک فاکتور و یک رسید زمان صدور هر کدام و هدفی است که انجام می دهند در اینجا تفاوت های اصلی بین یک فاکتور و یک رسید وجود دارد:
تفاوت اصلی بین فاکتور و رسید این است که یک فاکتور فروش قبل از پرداخت صادر می شود و یک رسید پس از پردازش پرداخت صادر می شود.
فاکتور درخواست پرداختی است که توسط فروشنده صادر می شود، در حالی که رسید تست بارداری با گلاب گواهی پرداختی است که به خریدار داده می شود.
یک فاکتور توسط مشاغل برای پیگیری فروش کالاها و خدمات خود استفاده می شود، در حالی که رسید به عنوان سندی است که توسط خریدار برای نشان دادن مبلغی که برای کالا یا خدمات پرداخت کرده است استفاده می شود.
یک فاکتور به مشتری از کل مبلغ سررسید و مهلت ارسال پرداخت هشدار می دهد، در حالی که یک رسید کل مبلغ پرداختی را به همراه روش پرداخت نشان می دهد.
فاکتور
این نمونه فاکتور از نشان می دهد که چگونه یک فاکتور هودی دخترانه با یک رسید متفاوت است این مثال فاکتور مبلغ بدهی در صورتحساب برای خدمات خاص ارائه شده را نشان می دهد و یک شماره فاکتور منحصر به فرد، کل مبلغ بدهی و تاریخ سررسید پرداخت را ارائه می دهد.
ارائه دهنده خدمات این فاکتور را به عنوان درخواست مانتو چرم دخترانه پرداخت برای مشتری خود ارسال می کند.
این رسید نمونه از Stripe برخی از تفاوت های کلیدی بین رسید و فاکتور را نشان می دهد رسید مبلغ پرداختی، تاریخ پرداخت و روش پرداختی که خریدار استفاده کرده است، در این مورد، پرداخت با کارت اعتباری Mastercard را نشان می دهد.
در این مثال، Stripe رسید را در زمان پذیرش پرداخت ایجاد می‌کند و رسید را به عنوان مدرکی مبنی بر انجام معامله به خریدار پیشنهاد می‌کند.
رسید پرداخت که به عنوان رسید پرداخت نیز گفته می شود، یک سند حسابداری است که یک کسب و کار به عنوان مدرکی مبنی بر پرداخت کامل یا جزئی نسبت به یک محصول یا خدمات به مشتری ارائه می کند.
  • منابع:
    1. ?What Is a Payment Receipt
  • تبلیغات: 
    1. جزئیات طرح جدید تولید محصولات کاربردی در شبانه روز
    2. این ترفندها رو برای رسیدن به ثروت آفرینی بکار بگیرید
    3. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    4. میگو دارای خواص ضد التهابی است