مردی که به خوردن دستکش لاتکس فاین اعتیاد داشت در جوانی فوت کرد

باید گفت دستکش لاتکس فاین در انواع پودری و بدون پودر موجود می باشد. پودر موجود در دستکش از نشاسته ذرت USDA ساخته شده است.

دستکش‌های بدون پودر معمولاً گران‌تر از دستکش‌های پودری هستند، زیرا دستکش‌ها باید پودر شوند تا از قالبی که روی آن ساخته شده‌اند جدا شوند. اکثر دستکش های یکبار مصرف در چین، مالزی، اندونزی و ویتنام تولید می شوند.

گاهی اوقات از دستکش یکبار مصرف در مراقبت از کودک در طول فرآیند پوشک زدن توالت کردن استفاده می شود تا از تماس مراقب با مواد مدفوع ادرار کودک محافظت شود. به ویژه ماده مدفوع که ناقل بسیاری از بیماری ها شناخته شده است.

گاهی اوقات مجرمان هنگام ارتکاب جرم برای جلوگیری از باقی ماندن اثر انگشت دستکش می پوشند که می تواند به عنوان مدرکی علیه آنها مورد استفاده قرار گیرد.

دستکش

با این حال، وقتی از دستکش‌های نازک استفاده می‌شود، اثرانگشت ممکن است به‌عنوان اثر دستکش از بین برود، بنابراین اثر افراد پوشنده روی سطوح منتقل می‌شود.

و امکان ایجاد اثر انگشت نهفته از دستکش هایی که در محل یا نزدیک صحنه جنایت باقی مانده اند وجود دارد. جنسیت شخصی که دستکش را می‌پوشد را می‌توان به دقت از روی چاپ دستکش تعیین کرد.

کارن وترهان پس از اینکه چند قطره دی متیل جیوه در طی آزمایشی روی دستکش او فرود آمد، بر اثر مسمومیت با جیوه کشته شد.

آزمایش‌ها بعداً نشان داد که دی متیل جیوه، یک مولکول کوچک آپولار، می‌تواند به سرعت در انواع دستکش‌های لاتکس نفوذ کند و در عرض حدود 15 ثانیه وارد پوست شود.

مرگ وترهان منجر به آگاهی بیشتر از مشکلات تخلخل دستکش در ایمنی شیمیایی شد، که منجر به اجباری برای استفاده از دستکش های پلاستیکی لمینیت (SilverShield) برای جابجایی دی متیل جیوه شد و باعث بهبود پایدار و قابل توجهی در ایمنی آزمایشگاه شد.